Що робити, якщо ви не отримали звіт?
- 1. Після покупки звіту вас автоматично перенаправляє на сторінку з ним.
- 2. Також вам автоматично надсилається лист на вказану електронну адресу з посиланням на звіт.
- 3. Преміум-звіти формуються вручну та надходять протягом 24 годин.
- 4. Якщо автоматичного перенаправлення не відбулось, перевірте свою пошту Google-акаунта, з якого здійснювалась оплата.
- 5. Перевірте папку 'Спам' — іноді поштові сервіси помилково туди переміщують листи.
-
6. Якщо звіт не знайдено: Зверніться до нас на email [email protected]. З такими даними:
- VIN-код автомобіля
- Фото чеку
- Номер телефону, вказаний при оплаті
- Email, з якого оплачували
- Email, на який повторно надіслати звіт
Дякуємо за довіру до нашого сервісу!