Що робити, якщо ви не отримали звіт?

  • 1. Після покупки звіту вас автоматично перенаправляє на сторінку з ним.
  • 2. Також вам автоматично надсилається лист на вказану електронну адресу з посиланням на звіт.
  • 3. Преміум-звіти формуються вручну та надходять протягом 24 годин.
  • 4. Якщо автоматичного перенаправлення не відбулось, перевірте свою пошту Google-акаунта, з якого здійснювалась оплата.
  • 5. Перевірте папку 'Спам' — іноді поштові сервіси помилково туди переміщують листи.
  • 6. Якщо звіт не знайдено: Зверніться до нас на email [email protected].
    З такими даними:
    • VIN-код автомобіля
    • Фото чеку
    • Номер телефону, вказаний при оплаті
    • Email, з якого оплачували
    • Email, на який повторно надіслати звіт

Дякуємо за довіру до нашого сервісу!